• Gefeliciteerd!
    "De definitie van waanzin: hetzelfde blijven doen, maar andere resultaten verwachten" Albert Einstein

Warp Support

Je kunt op verschillende manieren gebruikmaken van onze kennis, kunde en ervaring. De eenvoudigste manier is via een adviesgesprek of brainstormsessie (level 1). Via ons bootcamp programma bieden we je een gestructureerde coachingstraject aan (level 2). Level 3 (uitvoering) is slechts mogelijk nadat het bootcamp is gevolgd.

LEVEL 1. Brainpicking

LEVEL 1. Brainpicking

[ advies, brainstormen en sparren ]

Misschien vind je het prettig om eens te brainstormen en te sparren over jouw bedrijf of startende bedrijf op gebied van strategie, concept, business model en marketing. Niet vanuit een academisch oogpunt, maar van een pragmatisch en praktijkgericht oogpunt. Dat kan op basis van een (éénmalig) adviesgesprek, een brainstorm- of sparringsessie.

Heb je behoefte om eens op regelmatige basis met iemand te brainstormen of te sparren? Dan spreken we een aantal sessie's af, bijv. 1x per maand of 1x per kwartaal. Alle variaties zijn mogelijk.

Prijs: € 195,- (ex btw) per sessie (±150 minuten)
Prijs strippenkaart (traject): € 750,- (5 sessies van ieder max. 150 minuten)

locatie: kantoor Alkmaar

Advies & coaching onderwerpen: martktonderzoek, concurrentieonderzoek, klantonderzoek, marketing, strategie, marketingplan, marketingmix, business modeling, communicatie, corporate concept, communicatieplan, concepting, customer journey, branding, corporate identity, reclame, promotie, online of internet marketing.


LEVEL 2: Bootcamp

LEVEL 2: Bootcamp

[ failing to plan is planning to fail ]

Dit is een 1:1 coaching programma waarin je op een gestructureerde manier strategische en conceptuele inzichten krijgt vanuit de concepting methode en dus vanuit customer awareness. Hiermee kun je met de juiste expertise en ingrediënten een ijzersterk bedrijfsconcept ontwikkelen.

De bootcamp bestaat uit de volgende hoofdonderwerpen:

  • Deel 1: inventarisatie & analyse
  • Deel 2: customer journey
  • Deel 3: business model & strategie (marketing)
  • Deel 4: concept & identiteit (concepting/branding)
  • Deel 5: campaign (reclame & promotie online/offline)

Dit programma is er in drie variaties:

  • 5 dagdelen (1 dagdeel per onderwerp), prijs: € 995,- (ex btw) of
  • 10 dagdelen (2 dagdelen per onderwerp), prijs: € 1.990,- (ex btw)
  • 15 dagdelen (3 dagdelen per onderwerp), prijs: € 2.490,- (ex btw)

Het verschil zit dus in het aantal dagen, dat met name benut kan worden voor meer verdieping, uitwerking en begeleiding. Locatie: kantoor Alkmaar.

Lees meer


LEVEL 3. Uitvoering

LEVEL 3. Uitvoering

[ design & development ]

Op basis van de BootCamp kun je bij ons terecht voor de complete ontwikkeling en uitvoering van het concept. Het is namelijk belangrijk om de strategie en concept om te zetten naar de uitvoering. Zo ontstaat de juiste synergie en daardoor verrassende resultaten. Onderdelen zijn o.a.

  • Corporate concept
  • Corporate identity (o.a. logo/huisstijl)
  • Visualisatie & design
  • Fotografie & art work
  • Printing & signing
  • Webdesign & development
  • Animatie video productie
  • Ontwerpen promotiematerialen
Good to know: Wij bieden bovenstaande uitvoerende diensten niet los aan, enkel op basis van een complete conceptuele en strategische aanpak. We maken dus geen losse websites, logo's etc.


Sweat equity

Sweat equity

[ wij investeren mee! ]

Sweat equity betekent feitelijk het mee-investeren in een project of bedrijf door middel van inbreng van expertise, tijd en arbeid. Bij sweat equity (aandelen in zweet) leveren wij feitelijk een deel van de financiering. Hierdoor heb jij als ondernemer minder werkkapitaal nodig en wordt het investeringsrisico kleiner en kun je sneller starten.

Door onze mee0inevstering kun je ook makkelijker andere financieringen en/of investeerders interesseren. Bovendien is er minder tijd nodig om kapitaal te verzamelen en daarmee wordt de time-to-market ook sneller.

De sweat equity beloning kan op verschillende manieren worden geregeld. Bijvoorbeeld door een laag uurtarief in combinatie met een resultaatafhankelijke beloning, een aandelenpakket, een uitgestelde betaling of een combinatie van mogelijkheden.

Lees meer

  • marketingtips
  • BrainWarp

    Ken jij de wetenschappelijke studie over succesvol ondernemen? Of wat het verschil is tussen een verdienmodel en een business model? Of welke stappen bij de ontwikkeling van new business development of innovatie komen kijken?

    Ontdek hier!